Logo i adres marki na kopertach firmowych

Sporo firm wysyła życzenia świąteczne własnym klientom w kopertach z logo i adresem marki. Jest to interesujący sposób zapewniania klienta, iż firma nadal o nim myśli i że o niego się troszczy. Przesyłanie życzeń na urodziny czy z okazji świąt jest mile widziane przez większość klientów, których adresy posiadamy w bazie danych, aczkolwiek dobrze jest, jeśli nie są to życzenia napisane na zwyczajnej kartce i wysłane w typowej, niepozornej białej kopercie. Życzenie powinny być wydrukowane na papierze firmowym, ponieważ papier firmowy jest ozdobiony logo firmy, a też wygląda znacznie bardziej profesjonalnie i elegancko, gdy taka kartka jest napisana pismem drukowanym. Niewiele firm stać na zakup kartek okolicznościowych i wysyłanie ich do stałych klientów, ale choćby życzenia na papierze firmowym są dobrym sposobem, żeby zapewnić klienta, że dla przedsiębiorstwa wciąż jest istotny. Tak samo koperty powinny być opatrzone logo firmy albo także pieczątką z jej nazwą i adresem, aby klient od razu mógł rozpoznać kto wysłał do niego dany list. Warto również zainwestować w wizytówki nie jedynie dla szefa jednostki, ale także dla osób pracujących w obsłudze klienta, aby klient otrzymując wizytówkę miał na niej numer telefonu lub adres e-mail prosto do osoby, która zajmuje się jego zleceniami w tej jednostce. Dzięki temu klient w razie potrzeby od razu dodzwoni się do konkretnej osoby i nie będzie musiał poświęcać czasu na szukanie informacji lub przybycie osobiście do biura, żeby zapytać chociażby o datę realizacji zlecenia. Każda drukarnia z pewnością wykona zlecenie na kilkaset wizytówek czy wydruk kopert z logo danej firmy. Ceny takich materiałów mogą się wahać w zależności od gatunku papieru lub wymaganych elementów dekoracyjnych na papierze, lecz z pewnością nie jest to duży wydatek, który mógłby zrujnować firmę.